سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://benameou.ParsiBlog.com
 

بسمه تعالی

دنیا در طول تاریخ طولانی بشر ، ادوار سیاه و تاریکی به خود دیده است ، اما بدون شک یکی از تاریک ترین ادوار زندگی بشر و تلخ ترین روزگارهای عمومی مردم عالم همین روزگار کنونی است که در آن هیچ تردیدی نباید کرد و این به خاطر تسلط روزافزون قدرت های شیطانی و بزرگ عالم بر زندگی انسانها است .

اگر شما به وضع دنیا نگاه کنید قضیه روشن می شود . در دنیا قدرت ها عالم را بین خودشان تقسیم کردهاند و روز به روز تسلط و تصرف ثدرتهای بزرگ نسبت به مناطق گوناگون عالم سخت تر و سنگین تر شده است .

مثلا امروز دخالت قدرت شیطانی و طاغوتی امریکا در زندگی ملتها از همیشه بیشتر است . در همه شئون عمده و اساسی ملتها دخالت می کنند ، و این دخالت منحصر به مسائل اقتصادی ملتها نیست ، بلکه در فرهنگ و سیاست و اداره امور و تعیین مدیران امور کشورها نیز دخالت می کنند .

اگر کسانی در جوامع گوناگون اوضاع را نفهمند و ندانند ، راحت زندگی می کنند، اما صاحبان فکر و افراد هوشمند و روشنفکر و کسانی که می فهمند و قدرت های طاغوتی با زندگی و سرنوشت آنها چه می کنند ، حقیقتا دنیا برای آنها تیره و تار است و زندانی بیش نیست . " ضاقت علیهم الارض بما رحبت " { توبه 118} . حقیقتا انسانهای هوشمند و در بسیاری از مناطق دنیا اینگونه زندگی می کنند ، اگر دلها امید به روزگار روشن باشد ، مبارزه ممکن است و اگر امید بمیرد مبارزه و حرکت به سمت صلاح خواهد مرد .

 


[ پنج شنبه 85/3/11 ] [ 11:22 صبح ] [ سحر ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 29206